reklama

Matovič vyhral malú bitku, ale...

Igor Matovič skončí ako Scar z Levieho kráľa. A potopia ho vlastní. Keď už z neho nebudú môcť ťažiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Včera večer som si po dlhom čase pozrel Levieho kráľa. A uvedomil som si, že Igor Matovič je ako Scar. To je ten lev, ktorý neváhal zabiť vlastného brata, kráľa, aby sa dostal na trón a nakoniec skončil zle. Veľmi zle. Roztrhali ho jeho bojovníci, hyeny...

Igora Matoviča pri moci tiež nič nezastaví. V stredu vyhral malú bitku, podržali ho všetci koaliční poslanci, vrátane Sulíkovej SaS, farizejsky, len aby sa udržali pri moci. Ale aj Matovičova moc skôr či neskôr skončí. Už dnes mu nedôveruje 90 percent národa a v ankete na tejto mojej stránke by ho vo funkcií podržalo len jedno percento ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Voľby, či už predčasné, alebo riadne, skôr či neskôr prídu. A po nich, keď Igor Matovič upadne do zabudnutia, sa ukáže, ako lojálni boli jeho poslanci, ľudia, ktorých vytiahol z úradov práce do parlamentu, ktorí len vďaka nemu zarábajú skoro 5000 eur hrubého. Jasné, že nikdy nezdvihnú ruku za pád svojho šéfa. Ale keď padne a oni tomu nebudú môcť zabrániť, a prestanú mať z neho výhody, začnú rozprávať, aby si zachránili vlastnú kožu. Budú presne ako tie hladné hyeny v Levom kráľovi.

Martin Dorčák

Martin Dorčák

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  71x

Vyštudoval som žurnalistiku a 14 rokov som pôsobil ako redaktor v tlačovej agentúre. Spoluzakladal som spravodajské portály Webnoviny.sk a Teraz.sk. Neskôr som pôsobil ako riaditeľ komunikačných odborov na ministerstve školstva, v parlamente, v NASES. Bol som poradcom podpredsedov vlády SR pre investície a informatizáciu. Som zakladajúcim členom strany HLAS-SD. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu